11 Januar 2009

hayirsizlara karismadan döküvereyim...


ne zamandır yazmadım, adım hayırsızlara karışmadan döküvereyim birikmişleri...

çok çalışıyorum, çalışıyorum ve biriktiriyorum ki ne istediğime nihayet bir karar verebileyim. ekonomik özgürlük dedikleri ne menem bir şeymiş yarabbi, kazanması pek bi zaman alıyor, bu özgürlükten yoksun insanların sokaklara döküldüklerinde karşılaşacaklarından mutlaka haberleri vardı umarım. fena bi empati oldum. kenarda bir miktar güvencem olsun, hadi kazanıyorum dişlerimi de yaptırayım derken sadece çalışıyor olmuşum; sanki hayat, iş saatlerinin peşi sıra koşturuyor yetişmek için...

ruhumu dinlendiren şu sahne de olmasa bant usulü çalışan, abondene bir sosyalişçi olucam, buna yakın bir sınırda geçiyor vakitlerim, ‘pancar olsam şalgamım içilmez’ olduğum da oluyor, ‘gülümse, hadi gülümse bulutlar gitsin’ olduğum da...

yeni yıldan yeni bir umudum falan da yok. umduğumdan fazlası ile karşılaşıyorum hep, hoş değil... biraz sağlık, eh iyilik, hoşluk dilerim –ne diye dileyeceksem, nasılsa yeniyıl yine bildiğini okuyacak :)

bu yıl;

* ilköğretim 1,2 ve 3. sınıflarındaki türk çocuklara türkçe öğretmeye başlayacağım. heyecanlıyım, öğretmenlik bana heyecan veriyor. bakalım başarım doğrultusunda bu sektörde birşeyler düşleyebilirim.

* bu yıl gençler için de yeni politik eğitim metodları geliştireceğiz, farklı konularda analiz ekzersizleri... meraklıyım, işe yarar olmak istiyorum.

* aile içi şiddete karşı yaptığım çalışma, bu yıl da sürüyor. ilköğretim 4. sınıf öğrencileriyle şiddet analizi yapıyoruz. aile içi şiddetten korunma taktikleri ve mağdurluk halinde başvurulacak yollar hakkında çocukları bilgilendiriyoruz.

* dedim ya hani şu sahne olayı, mart ayında henrik ibsen, hortlaklar oyununda oynuyorum, araya provaları da sıkıştırmam gerekecek.

evden çıkmaya yeteri kadar bahanem varken, evde kalmaya zamanım yok. şikayet ediyor değilim, durum teşbihi :)

110109



1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Bi çok iş edinmişin ne güzel :)
En son 11 ocakta yazığına heralde bloğuna bile zaman ayıramıyon.Ne diyeyim kolay gelsin.