08 August 2009

mayıs 2009 ROMA













bütün yolların roma'ya çıktığını düşününce gözde büyüyor önce bir roma ama şehri arşınladıkça başka başka yerlere de çıkan yollarla karşılaşıyor insan...
mopedli ulaşım sistemi içerisinde trafik kurallarının nasıl farklı biçimlerde algılandığını deneyimledim gündelik yaya gezilerde, herkesin bu kadar mı acelesi olur?
romalara kadar gelmişşken katolik uhrevıyatının şah damarı vatikanı görmeden gidemezdim. beklediğim şaşaa ile karşılaşmadım ama yine de burnumu yakan tuhaf tütsü dimağımı etkiledi, küçüldükçe küçüldüm mimarinin etkisiyle...
taraçalara saklanmış antik evleri keşfetmek en güzeliydi belki de... ben eski binaların üstüne yen,ileri çıkılır bilirdim ama roma'da eskilerinin altında yeniler yerleşiyor...
roma ımparotorluğu kalıntıları arasında dolaşmak zaman tğnelinde yapılacak yolculuğun pek keyifli olabileceği fikrini verdi bana, gönüllü olabilirim böyle bir yolculuğa...

Keine Kommentare: